11 Mart 2009 Çarşamba

tarih sınavı

bugün tarihten sınav vardı.ortak sınavmış, tüm okul 4. derste olduk.
neyse bizim de milli güvenlik dersine denk geldi.
dağıtıldı kağıtlar,ben de hemen sıranın altına koyduğum kağıdı açtım.
tam osmanlı rus savaşına bakıyorum,bulmuşum,mutlu olmuşum,tam yazıcam birden yukarlardan bi ses geldi;

''kendini yormana gerek yok gözlerin bozulucak sıranın üstüne koy ordan bak''

kafamı bi' kaldırdım milli güvenlik hocası.hayır bide asker adam yani;tersine gelsem.. yutkundum,derin nefes aldım. ''hoocam yani ben şe yani'' dedim.
adamın cidden gözlerimin bozulmasını istemediğini etrafıma bakınca anladım.
bi' baktım, ohooo..
çalışma kağıtları,kopya kağıtları,defterler,fotokobiler,kaynak kitaplar,esen yayınları,zambak yayınları,güvender,final...birbirlerine cevap soranları bırakın,cevapları anlatanlar bile vardı.cevaplar üstünde yorum yapanlar..

tam o an işte kalbimde bi çatırtı oldu. bildiğin ses geldi.kırıldı. hevesim kırıldı. çok üzüldüm.
kitap,defter herbişeye izin veriyor öğretmen. yasak olmayınca ne anlamı varki ama? dimi? bu böyle değildir ki..

*sınav boyunca herkes çaktırmamak için ''bilerek yanlış'' şeyler yazdı.sınav bitti.
şimdi tüm sınıf 99 bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder